Pytania i Odpowiedzi

ReCredit jest firmą specjalizującą się w refinansowaniu pożyczek. Pomagamy osobom, których sytuacja życiowa lub finansowa nie pozwala na terminowe spłacenie zobowiązań zaciągniętych w innych firmach. Rozkładamy ich dotychczasowe pożyczki na mniejsze, bardziej dogodne miesięczne płatności.

ReCredit współpracuje z Vivus.pl. Swoje usługi oferujemy Klientom Vivus.pl, którzy nie chcą lub nie mogą spłacić pożyczki w terminie, dając im możliwość rozłożenia spłaty pożyczki na nowe dogodne wpłaty.

Pożyczka refinansowa ReCredit to pożyczka przeznaczona na spłatę wcześniejszych zobowiązań. Umożliwia ona rozłożenie tych zobowiązań na mniejsze, wygodniejsze płatności minimalne – dla komfortu ich spłata zostanie rozłożona w dłuższym czasie.

Chcąc skorzystać z pożyczki w ReCredit, należy skontaktować się z nami, w któryś ze wskazanych sposobów:
telefon: 221 333 299, czynny w poniedziałek – piątek, w godzinach 8:00-20:00
e-mail: kontakt@recredit.pl
Można również zostawić swoje dane kontaktowe w formularzu na stronie www.recredit.pl

Aby wnioskować o pożyczkę należy na adres kontakt@recredit.pl przesłać:

  • dokument potwierdzający zobowiązanie pożyczkowe w innej firmie pożyczkowej, zawierający dane osobowe Klienta, PESEL, kwotę zobowiązanie, nazwę i adres pożyczkodawcy oraz numer jego konta bankowego.

Po weryfikacji zdolności kredytowej wysyłamy do Klienta kurierem dokumenty - po ich podpisaniu oraz odesłaniu do nas – uruchamiamy pożyczkę.
Środki przelewamy na konto firmy pożyczkowej, w której Klient posiada zobowiązanie.

Dzięki współpracy ReCredit i Vivus.pl, Klienci Vivus.pl, którzy chcą skorzystać z pożyczki refinansowej (pożyczki na spłatę poprzednich należności), przechodzą uproszczony proces składania wniosków. Dla ich wygody dane do wniosku pożyczkowego uzupełniają się automatycznie na podstawie danych posiadanych przez Vivus.pl.

Środki z udzielonej pożyczki wpłacane są bezpośrednio na konto Vivus Finance, dzięki czemu Klient nie musi sam dokonywać żadnych operacji bankowych.

Pożyczkę może otrzymać każdy Klient, który spełnia następujące warunki:

  • wiek 20-78 lat
  • obywatel Polski
  • aktywne zobowiązanie w firmie pożyczkowej maksymalnie do kwoty 2 tys. PLN
  • nie zalega ze spłatą zobowiązań pożyczkowych
  • posiada aktualny dowód osobisty

W ReCredit zakładamy, że nasza pożyczka przychodzi z pomocą osobom, które nie są w stanie spłacić całego swojego zobowiązania na raz. Dlatego płatności są u nas rozłożone w następujący sposób: najpierw cztery niskie, a na koniec jedna większa.

Jeżeli Klient woli spłacić większą kwotę wcześniej, wystarczy, że ją przeleje na nasze konto. Warunki pożyczki przeliczą się automatycznie, a Klient otrzyma nowy harmonogram spłaty.

Możesz wpłacić zawsze większą kwotę niż wynosi minimalna płatność. Dzięki temu ostatnia płatność zmniejszy się. Jeżeli przelejesz nam większą kwotę warunki pożyczki przeliczą się automatycznie i otrzymasz nowy harmonogram spłaty.

Dla Klientów Vivus.pl kwota pożyczki zaciąga się automatycznie z systemu Vivus.pl.

W przypadku refinansowania pożyczek innych firm, kwotę aktualnego zobowiązania przedstawia nam Klient.

Obecnie nie ma możliwości zrefinansowania więcej niż jednej pożyczki.

Dla Klientów Vivus.pl – składających wnioski za pośrednictwem strony internetowej – decyzja o przyznaniu pożyczki podejmowana jest na podstawie danych posiadanych przez Vivus i zajmuje zaledwie kilka minut.

Dla Klientów firm innych niż Vivus.pl proces zajmuje ok. 3 dni od momentu przesłania do ReCredit wszystkich wymaganych dokumentów. Czas trwania całego procesu zależny jest m.in. od tego, kiedy Klient spotka się z kurierem dostarczającym mu dokumenty.

Wcześniejsza spłata jest oczywiście możliwa. Wystarczy przelać nam wymaganą kwotę.

W chwili obecnej nie jest to możliwe. Aby wnioskować o pożyczkę, należy skontaktować się z nami. Dane do kontaktu:
telefon: 221 333 299, czynny w poniedziałek – piątek, w godzinach 8:00-20:00
e-mail: kontakt@recredit.pl

Aby zresetować swoje hasło, należy skontaktować się z nami:
telefon: 221 333 299, czynny w poniedziałek – piątek, w godzinach 8:00-20:00
e-mail: kontakt@recredit.pl